خرید بک لینک
ساخت فروشگاه رایگان
football strike خرید سکه
home theater in Los Angeles
football strike خرید دلار
Barabas Ropa de hombre
خرید جم هی دی
مانومتر ویکا

سئو وب سایت و بهینه کردن
در این وبلاگ به نکات مهم در سئو تکنیکال اشاره می کنیم
پيوندهای روزانه

الگوریتم رنک برین ( RankBrain ) گوگل چیست؟

گوگل از یک سیستم هوش تصنعی و تکنیک یاد گرفتن اتومبیل ( Machine learning ) , به اسم الگوریتم رنک برین ( RankBrain ( , جهت سازمان دهی حاصل جستجوی خویش به کارگیری می نماید . رنک برین از هوش تصنعی و مصنوعی برای تبدیل حجم متعددی از متن ها به گذاشته های ریاضی ( قابل فهم برای رایانه ) به کار گیری می نماید . الگوریتم نو گوگل , مبنی بر فرا گرفتن مداوم مبتنی بر خلق و خوی یوزرها هست . به‌این مضمون‌ که گوگل به صورت به طور کامل هوشمندانه و مبنی بر رصد خوی یوزرها اینترنت , مبادرت به گزینش مقام سایت در نتیجه ها جستجوی گوگل می نماید . گوگل الگوریتم رنک برین ( RankBrain ) را تحت عنوان سومی استدلال حیاتی و تاثیرگذار ( پس از بک لینک و پیوند و محتوا ) برای درجه بندی سایت‌ها در ورقه نتیجه ها موتور جستجوی خویش معرفی نموده است . در الگوریتم رنک برین , دو استدلال نقش مهمی دارا‌هستند : یکی مقطع زمان استفاده کننده در برگه ( Dwell Time ) و مورد دیگر درصد کلیک یوزرها روی لینک و پیوند وبسایت هنگام کاوش در گوگل

https://ismaeilsahab.ir/google-rankbrain/

تاثیر زمان حضور استفاده کننده در کاغذ ( Dwell Time ) بر RankBrain

Dwell Time زمان حضور یک استفاده کننده در برگه وبسایت است . کاربرانی که به صورت بدون واسطه یا این که از روش بک پیوند وارد تارنما می‌شوند , برهه زمانی زمان حضورشان محاسبه نمیشود ; در سود Dwell Time تفاوت متعددی با نرخ پریدن یا این که میانگین زمان حضور استفاده کننده در ورقه داراست . در الگوریتم رنک برین , کاربرانی مورد اعتنا قرار خواهند گرفت که از روش حاصل جستجوی گوگل وارد صفحه ها وب سایت شده باشند . گوگل , بر طبق آی پی ( IP ) استفاده کننده , گونه مرورگر و اطلاعاتی دیگر میتواند لحظه ورود استفاده کننده به تارنما و زمان ترک وب سایت و رجوع و برگشت دوباره به گوگل را شناسایی نماید که به‌این دوران زمان , Dwell Time می‌گویند . زمان حضور استفاده کننده برای صفحه های با ارزش به صورت میانگین ۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه است . به این ترتیب ایجاد یک محتوای کیفیت خوب و گران بها میتواند یوزرها را بیشتر باطن تارنما نگه دارااست و سئوی وب سایت بهبود یابد .

تاثیر الگوریتم رنک برین ( RankBrain ) بر سئو سایت و سکو وب سایت

حیث متخصصین سئوی وب سایت این است که الگوریتم رنک برین که چیزی مشابه الگوریتم مرغ مگس خوار است , در آتی درجه و مقام تارنما ها را به شدت زیر تاثیر قرار خواهد بخشید . رنک برین به دلیل به کارگیری از الگوریتم های اتومبیل لرنینگ , میتواند معنای لغات و واژه و کلمه ها را خوب تر تشخیص دهد و مواقعی را به استفاده کننده نشان دهد که بیشترین شباهت را با موردها کاوش شده داشته باشد . اصول کلی بهینه سازی سایت با ارائه این الگوریتم تغییر و تحول نکرده است ولی راهکار های سئوی سایت و سئو وب سایت در گیر تغییراتی گردیده اند . در قبل چگالی کلمه ها با اهمیت در محتوا و استعمال از کلمه ها اصلی در عناوین , پیوند ها و . . . دارای اهمیت بود ولی فعلا کیفیت محتوای ورقه , اثرگذار بودن , منحصر بودن و کاربرپسند بودن محتوا اهمیت داراست . به طور کلی , الگوریتم رنک برین ( RankBrain ) , کاری که بقیه الگوریتم های گوگل ( الگوریتم های پاندا , پنگوئن , مرغ مگس خوار , کبوتر و . . . ) انجام می دادند را با اعتنا و آلرژی بیشتری انجام می‌دهد . با دقت به این که الگوریتم رنک برین از سیستم هوش تصنعی به کارگیری می نماید , نقش تکنیک های کلاه سیاه هر روز کم رنگ خیس می شود و انجام تکنیک های white hat seo , مقام بهتری را به وبسایت های دارای اعتبار و اثر گذار میدهد . رنک برین به یوزرها اینترنت یاری می نماید تا نزدیک ترین حاصل نسبت به جستجوی خویش در گوگل را بازدید نمایند . در حقیقت , آتی سئو وب سایت , جستجوی کلمه ها دارای اهمیت طولانی یا این که گزاره نظیر و جايگاه بندی ظریف حاصل گوگل است .

میزان اهمیت الگوریتم رنک برین

رنک برین جز ی از ۱۰۰ ها سیگنال مثبتی است که در یک الگوریتم قرار میگیرد که مشخص نماید کدام یک از حاصل روی کاغذ جستجوی گوگل قرار بگیرند و دارنده چه جايگاه ای باشد است .

طبق اعلام گوگل الگوریتم رنک برین را تحت عنوان سو‌مین فاکتور اصلی بعداز بک پیوند و محتوا برای درجه بندی سایت‌ها در ورقه حاصل موتور جستجوی خویش معرفی نموده است .

سعی الگوریتم رنک برین چه گونه است؟

این الگوریتم شبیه الگوریتم مرغ مگس‌خوار از جهت تشریح معنایی کلمات اصلی است البته با این تفاوت که فراوان کارایی پیچیده‌ای داراست .

شرایط کاوش پیشین از الگوریتم رنک برین

اگر بازه متعددی باشد که از وب و گوگل به کارگیری می‌کنید حتماً هنگامی را یادتان می‌باشد که عبارتی را در گوگل کاوش می کردید ولی به شما ورقه ای را نشان میداد که اصلاً درباره‌ی آن مورد توضیح نداده بود و صرفاً یک سری تگ بی آلایش درخصوص آن قضیه در وب سایت قرار داده شده بود! آن زمان ها بهینه سازی وب سایت در همین موردها خلاصه می شد و شما کافی بود از یکسری ترفند نظیر به کار گیری از تگ , به کارگیری از meta keyword , پیوند سازی فرنگی بسیار و … به کارگیری نمائید تا بتوانید براحتی در بالا نتیجه ها کاوش قرار بگیرید ( ولی اون زمان نیز هرکسی این موضوعات رو نمیدونست! ) . برای همین اتفاقات بود که شما زمانی واژه و کلمه ای را در گوگل کاوش میکردید با وبسایت هایی مواجه میشدید که نادرست بود و دقیقاً آن چیزی کمبود که شما بدنبال آن بودید .

نتیجه ها کاوش پس از الگوریتم رنک برین ( RankBrain )

https://ismaeilsahab.ir/category/google-algorithm-for-seo/

البته شرایط فعلی چه اتفاقی برای حاصل کاوش افتاده؟ اخیراً نیز کاوش ای انجام داده اید که به صفحه ها تبلیغات برخورد کنید؟!‌ در صورتی برخورده باشید خیلی کم شده . تمامی ی این فعالیت ها به لطف الگوریتم رنک برین ( rank brain ) پیش آمده و بایستی از این الگوریتم متشکر باشیم . ولی این که این اتفاقات چطور انجام یافته و این الگوریتم اصلاً چطور عمل میکنه رو پیرو برای شما خواهم اعلام کرد تا بیشتر با این الگوریتم باذکاوت گوگل آشنا گردید .

الگوریتم رنک برین چه گونه فعالیت می کند؟

الگوریتم rankbrain هوش تصنعی و مصنوعی ( AI ) گوگل است که گوگل با امداد تکنولوژی فراگرفتن خودرو ( Machine Learning ) نتیجه ها کاوش را به استفاده کننده نمایش می دهد . الگوریتم رنک برین را می توان بعنوان الگوریتم کمکی برای مرغ مگس خوار دانست . این الگوریتم بیشتر تمرکزش برروی خلق و خوی یوزرها در وب سایت شماست . البته چه چیزی در اخلاق یوزرها با اهمیت است؟ پارمتر هایی مانند برهه زمانی وقتی که یوزرها در تارنما شما می مانند , این‌که هر استفاده کننده چه مدتی در برگه ی شما می‌ماند و… سبب میشود که گوگل با استعمال از آن‌ها صفحه ها شما‌را چک نماید .

یک نکته ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این است که ملاحظه کنید یوزرها دقیقا در هر کاوش بدنبال چه چیزی هستند! بگذارید یک نمونه برای شما بزنم : فرض نمایید ما قصد داریم در کلمه و واژه ی معرفی الگوریتم های گوگل بالا باییم , خب یوزرها در‌این کاوش بدنبال چه چیزی هستند؟! آری صحت دارد دنبال سایتی میباشند که الگوریتم های گوگل را اسم پیروز شود و در امر هریک توضیح دهد , ولی فرض نمائید ما کاغذ ای بالا بیاوریم که تنها در امر الگوریتم پاندا توضیح داده باشد! چه اتفاقی می افتد؟ یوزرها ما ممکن است مقاله را بخوانند , ممکن نیز می باشد نخوانند!

ولی عکس العمل گوگل بدین اخلاق و رفتار یوزرها چیست؟ بعداز این‌که گوگل تماشا مینماید که کاربرانی که وارد وب سایت ما می گردند بازه زمانی متعددی در برگه باقی نمی مثل و یا این که در حالتی‌که نیز می‌مانند گشوده به حاصل کاوش بر میگردند متوجه می شود که قضیه برگه ما دقیقا آن چیزی نیست که یوزرها دنبال آن می باشند البته متوجه می شود که محتوای ما نیز محتوای نیکی میباشد که برخی از یوزرها آن را تا پایان می‌خوانند . رنک برین کارایی می کند که فهم و شعور نماید محتوای ما در امر چه است و این محتوا برای چه جستجویی مطلوب است!

الگوریتم رنک برین ( RankBrain ) چه هنگامی معرفی شد؟

رنک برین در آخرها سال ۲۰۱۵ به وسیله گوگل اسم گذاری شد . بعداز معرفی شدن rankbrain بخش اعظمی از حاصل گوگل تغییر‌و تحول کرد و نتیجه ها ذیل تاثیر این الگوریتم قرار گرفت . گوگل رنک برین را بعنوان سوم فاکتور حیاتی در تایین نتیجه ها کاوش معرفی نموده است .

تاثیر الگوریتم rankbrain بر بقیه الگوریتم ها

https://ismaeilsahab.ir/affiliate-programs/

جذاب است بدانید که الگوریتم rankbrain تنها برروی حاصل کاوش تاثیر ندارد , رنک برین می تواند برروی بقیه الگوریتم ها نیز تاثیر داشته باشد! پیشین از ظهور این الگوریتم مهندسان گوگل برای این که بتوانند الگوریتمی بسازند می بایست بصورت دستی کد میزدند تا الگوریتم ساخته شود . البته بعداز رنک برین این رخداد تغییر و تحول کرد . رنک برین بصورت خودکار با به کارگیری از داده هایی که از یوزرها اخذ می نماید قادر است فیض گیری داشته باشد و این فیض گیری را برروی بقیه الگوریتم ها نیز پیاده سازی نماید و آنها‌را باصرفه کند .

[ پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ] [ 17:32 ] [ صفایی ] [ بازدید]
.: Weblog Themes By pichak :.

درباره وبلاگ

صفحه اول گوگل رویایی دست نیافتنی نیست! بهتر است در این زمینه با یک فرد حرفه ای مشورت کنید و از خدمات سئو پیشرفته استفاده کنید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت به جایگاه دلخواه برسید. ما دوست داریم که در این زمینه به شما یک متخصص سئو حرفه ای معرفی کنیم! اسماعیل سحاب بهترین گزینه برای شماست. اسماعیل ساحاب با تسفاده از الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم پنگوئن و ... شما را به جایگاه دلخواهتان در موتور جستجو گوگل می رساند.
آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
هفته گذشته : 5
ماه گذشته : 66
سال گذشته : 866
کل بازدید : 866
کل مطالب : 3
نظرات : 0
امکانات وب